25006, м.Кропивницький, вул. Тараса Карпи (Тимірязєва), 83/52
(0522) 270927, 270595, 270696, факс (0522) 320437

Електронний документообмін

Електронний первинний документ бухгалтерського обліку, складений у відповідності з вимогами законодавства, має юридичну силу!
Обмінюйтесь первинними документами зі своїми контрагентами!!!
ЕДО

Акції

«Інтелект-Сервіс Кіровоград» прагне створити найсприятливіші умови для розвитку бізнесу наших клієнтів і також для добробуту їх сімей.
Саме тому ключову роль у нашій діяльності відіграють акції та спеціальні пропозиції.
Детальніше

Твій час захистити свій ЕЦП


Натисни сюди

СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБМІНУ «M.E.Doc»

 

 

 

      Комп'ютерна програма «M.E.Doc» (My Electronic Document) - це Ваш найкращий помічник у роботі з усіма типами документів в електронному вигляді: податкові накладні, акти, рахунки і звіти. Це новітній програмний продукт для підприємств різних сфер діяльності та систем оподаткування.

 

 

 

 

Про систему

 

    «M.E.DOC» – ЦЕ:

  • максимальна автоматизація звітності та інших процесів документообігу в рамках однієї програми;
  • захищеність інформації завдяки шифруванню електронним цифровим підписом;
  • контроль процесів документообігу на всіх етапах;
  • зручність і простота у використанні завдяки сучасному зрозумілому інтерфейсу;
  • економія особистого часу і скорочення витрат підприємства;
  • впевненість у відповідності бланків всім вимогам чинного законодавства України та контролюючих органів за рахунок своєчасних оновлень програми;
  • надійність роботи, що забезпечується командою професійних розробників і технічної підтримки;
  • можливість постійного підвищення кваліфікації завдяки навчальним програмам і презентаціям у Вашому офісі;
  • гнучка система знижок і заохочень для постійних користувачів.

     Всі документи, створені у програмі «M.E.Doc» і підписані електронним цифровим підписом, є оригіналами документів (Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003р. та «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851- IV від 22.05.2003р.).

     «M.E.Doc» є надійним засобом ЕЦП, що підтверджується експертним висновком Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України.

     «M.E.Doc» має модульну структуру, завдяки чому Ви зможете вибрати ідеальний комплект саме для Вашого підприємства – незалежно від розміру та форми оподаткування.

Детальніше про програму



Увага! Будьте обережні:
ЕЛЕКТРОННА ЗВІТНІСТЬ РАЗОМ З «M.E.Doc» ПРИЗВОДЯТЬ ДО НЕЗВОРОТНІХ ПРОЦЕСІВ ЕКОНОМІЇ ЧАСУ, ГРОШЕЙ ТА РОСТУ ПРИБУТКІВ!! :)
Бадьорість духу, піднесений настрій, іскристий оптимізм і багато вільного часу!

Технічні вимоги

 Для успішного встановлювання, запуску і комфортної роботи з системою електронного документообігу «M.E.Doc» Ваш комп’ютер має відповідати наступним мінімальним вимогам:

  • Рекомендована конфігурація комп'ютера: процесор Pentium - з тактовою частотою 1,8 - 2 ГГц та швидший (багатоядерний - від 1,6 ГГц та швидший).
  • Операційні системи: Windows Server 2003, Windows Server 2008, Windows XP, Windows 7, Windows 8. 
  • Оперативна пам'ять: не менше 2 Гб.
  • Вільне місце на жорсткому диску: не менше 1,5 (3) Гб.
  • Пристрій для читання CD-дисків.
  • Пристрій для читання гнучких дисків (дискет).
  • Кольоровий графічний дисплей (розподільна здатність 1024 х 768).
  • Маніпулятор типу миша. 

Прайс-лист

Відкрити