25006, м.Кропивницький, вул. Тараса Карпи (Тимірязєва), 83/52
(0522) 270927, 270595, 270696, факс (0522) 320437

Електронний документообмін

Електронний первинний документ бухгалтерського обліку, складений у відповідності з вимогами законодавства, має юридичну силу!
Обмінюйтесь первинними документами зі своїми контрагентами!!!
ЕДО

Акції

«Інтелект-Сервіс Кіровоград» прагне створити найсприятливіші умови для розвитку бізнесу наших клієнтів і також для добробуту їх сімей.
Саме тому ключову роль у нашій діяльності відіграють акції та спеціальні пропозиції.
Детальніше

Твій час захистити свій ЕЦП


Натисни сюди

Актуальні новини

Переглянути всі новини можна тут

 

 

Зверніть увагу! Відновлено функцію автоматичного оновлення програмного комплексу!!

 

Блог бухгалтера

Відеоблог

Головні новини:

«Датагруп» розпочала обмін електронними документами зі своїми бізнес-абонентами

Телекомунікаційна компанія «Датагруп» надає можливість своїм абонентам, що є юридичними особами, отримувати документи за послуги в електронній формі за допомогою програми M.E.Doc. Відтепер абоненти мають змогу в рази прискорити процес обміну інформацією з компанією та зменшити свої витрати на доставку паперових екземплярів. Такий вид документообігу є значно зручнішим, оперативнішим, а також суттєво впливає на збереження довкілля.

«Майбутнє за електронним обігом документів в усіх сферах, адже це швидко та зручно. Крім того, захищає навколишнє середовище. Потрібно зазначити, що ці рішення відповідають найвищим вимогам безпеки та зручності використання», – коментує Володимир Дубей, керівник департаменту інформаційних систем компанії «Датагруп».

Зауважимо, що технічний захист програми M.E.Doc визнано на державному рівні, що підтверджено експертизою Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України рівня гарантій Г-3.

Для переходу на електронну форму отримання документів звертайтеся до абонентського відділу «Датагруп» або персонального менеджера з продажів.

Про технологічний розвиток України на IV Національному форумі ІТ-директорів органів влади

Електронні документи набирають обертів!

Цими днями, 1-2 листопада, в Києві відбувається ІV Національний форум ІТ-директорів органів влади, присвячений впливу розвитку технологій на суспільство та обговоренню глобальних змін, з якими сьогодні стикається Україна на своєму шляху цифрових перетворень.

Кожного дня на форумі йде по три сесії доповідей та обговорень від лідерів органів державної влади України та міжнародних експертів про цифровізацію державних установ, кібербезпеку та електронні послуги.

Експерти роблять висновок, що e-government – це незворотній процес. Електронні документи вже щільно увійшли в усі процеси і державні інституції наздоганяють загальну цифровізацію. На практиці це вже: електронні реєстри, довідки для громадян, витяги, електронний обмін документами в держутсановах.

Як зазначив при обговореннях Ліннар Війк, директор програми "Розумний уряд" академії електронного управління Естонії: «Для цифрових змін ви маєте все: інформаційну жагу, компетенції та драйверів».

По впровадженню технологій ми бачимо, що держава – це не велика неповоротка машина, а сучасний прогресивний механізм, який прагне трансформації. В цій трансформації технології обміну е-документами стають рушійною силою. На їх прикладі, оцінюючи швидкість, зручність, законність та широке впровадження, укріплюється впевненість в перевагах електронного документообігу для всіх галузей бюджетних та комерційних секторів.

Цифрова трансформація впливає на розвиток законодавчої бази, яка підтримує ці процеси – на форумі детально обговорювали нові пріоритети вибору програмного забезпечення, де перевага віддається софту, який має державний висновок про гарантії безпеки. Такий висновок рівня гарантій Г-3 від Держспецз′яку має програма M.E.Doc.

Команда розробника протягом всього заходу присутня на форумі та відповідає на запитання про ІТ-рішення безпаперової роботи. Випускаючи вже 18 років для українського комерційного ринку та бюджетної сфери рішення із автоматизації та електронного документообміну, приємно ділитися експертизою з учасниками форуму. Адже сьогоднішня аудиторія – це ті хто міняє життя за допомогою технологій та збільшує можливості.  

ДФС оновила свої сертифікати! Обов′язково оновіть M.E.Doc до версії 11.00.018

З 1 листопада 2018р. ДФС здійснює планову заміну сертифікатів системи прийому електронної звітності та реєстрації ПН/РК, про що фіскальна служба повідомила на своєму сайті.

Для коректного подання електронної звітності до ДФС необхідно оновити програму M.E.Doc до версії 11.00.018. В оновленій версії М.E.Doc вже є новий сертифікат ДФС для шифрування звітності. Сертифікат прикріплений до адреси ДФС zvit@sta.gov.ua.

Без встановлення оновлення, з використанням попередніх версій M.E.Doc, електронні звіти надсилатимуться  до ДФС відповідно старих сертифікатів шифрування, які вже не є актуальними, тож фіскальна служба їх просто не отримає.

Нагадуємо, що в гарячих питання на сайті викладена детальна інструкція, як автоматично оновити M.E.Doc.  

M.E.Doc завжди слідкує за всіма змінами у законодавстві та регулярно оновлює всі форми та бланки згідно актуальних норм, щоб ви були переконані у правильності своїх звітів. Ми прагнемо забезпечити вам зручну роботу та актуальні можливості звітування без необхідності власного відстежування технічних чи нормативних змін.

Зворотній відлік до зустрічі бухгалтерів на VII Національному форумі

Зустрічайте! Вже 8 листопада 2018 року! Щорічний VII Національний форум бухгалтерів, за гарною традицією у Торгово-Промисловій Палаті (м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33).

Кожна людина прагне бути щасливою та успішною у всіх сферах свого життя. І кожний бухгалтер вам скаже – баланс має зійтися, безперечна істина. Проте не всім та не завжди це вдається.

VII Національний форум бухгалтерів – це своєрідний #детокс для бухгалтерів. Ні слова про бухгалтерські звіти та податки. Цілий день щасливого та насиченого життя в колі однодумців.

Успішні та щасливі люди точно знають відповіді на питання:

  • Як встигати все: зростати в кар’єрі та мати достатньо часу для свого хобі?
  • Захоплюватися своєю справою, а не просто ходити на роботу?
  • Бути коханою та щасливою, знаходити рівновагу та гармонію у своєму житті?
  • Чи можливо бути сильною та слабкою одночасно?
  • Як знайти баланс роботи та особистого життя?
  • Що має бути в активі та пасиві життя?
  • Як позбутися обтяжливих стереотипів та знайти свій ґудвіл?
  • Інвентаризація власного життя: Що? Коли? Навіщо?
  • Нематеріальні активи  - інвестиції в майбутнє?
  • Власний капітал в балансі та гармонії життя

«Work-Life Balance» - це про те, як бути успішною та щасливою у всіх сферах свого життя. Як встигати все, отримувати справжнє задоволення від кожної миті життя, досягати амбіційних цілей, кохати та бути коханою.

Ми хочемо поділитися з вами історіями та секретами успішних людей. Успішних в бізнесі. Щасливих в житті.

Реєстрація відкрита, натискайте http://forum7.rnba.com.ua/

Інформаційним партнером щорічної зустрічі бухгалтерів став професійний бухгалтерський софт M.E.Doc.

Linkos Group представив рішення електронного документообміну для фінансових директорів

У п′ятницю, 19 жовтня, для фінансових директорів був насичений день: відбувся XVII Форум фінансових директорів України, де розглядалися цифрові трансформації та Київський міжнародний економічний форум 2018, на якому директори ділилися думками про інноваційність і було презентовано журнал Leadership з рейтингом інноваційних лідерів України, якому дала інтерв"ю про інновації СЕО Linkos Group Олеся Білоусова.

Це найочікуваніші бізнес-події року, до яких приєднуються керівники різних галузей економіки, отримуючи необмежені можливості для обміну практичним досвідом.

На Форумі фінансових директорів (CFO) наша команда представила рішення електронного документообміну від групи компаній Linkos Group, до портфелю якої входять бренди M.E.Doc, СОТА, АЦСК «Україна», ПТАХ, FlyDoc, ISpro, Звіт Корпорація, франчайзингова мережа «Крамниць електронних послуг «Твій час».

В рамках теми Форуму «Забезпечити зростання, захистити вартість, підтримати трансформацію бізнеса» фахівці гаряче зустріли тему діджиталізації, під час якої Delivery Manager Linkos Group Олександр Меньшиков детально розглянув життя бізнесу до та після впровадження електронного документообміну. Він наголосив на витратності та застарілості способу обміну комерційними документами між компаніями в паперовому вигляді – все вже реалізовано в електронному вигляді і ці безпаперові технології працюють, підтримуючи юридичну значущість для е-документів.

Символічний збіг проведення форуму для CFO напередодні Міжнародного дня без паперу спонукав нас показати, що електронний документообмін – це ще й реальний приклад, як за допомогою технологій можна зробити внесок у збереження природніх ресурсів!

Коли бухгалтери користуються програмою M.E.Doc, відправляючи електронну звітність та обмінюючись документами, кожен з них рятує навколишнє середовище. Тільки за 1 рік, застосовуючи електронний документообмін, вдалося врятувати 3 050 дерев, а за 18 років практики нашої компанії - вже, мабуть, й цілий ліс.

Паралельно проводився і очікуваний керівниками Київський міжнародний економічний форум (КМЕФ), який кожного року стає провідною платформою для аналізу та обговорення перспектив сучасного бізнесу.

Серед спікерів були світові та українські лідери. 19 жовтня на КМЕФ для бізнес-спільноти було презентовано Leadership Journey, в якому оприлюднений ТОП рейтингу інноваційних лідерів України. 

Одним з інноваційних лідерів визнано Олесю Білоусову – очільницю Linkos Group та активну учасницю розробки та впровадження диджиталізації процесів в сегментах B2B та B2C шляхом створення повного циклу автоматизації звітності, обліку, обміну документами.

Завдяки проведеному дослідженню для складання рейтингу, видання представило цікаву статистику щодо жінок у бізнесі: у лонг-лист увійшло 12 жінок-лідерів, середній вік всіх учасників - 49 років, а найбільше у рейтингу представників IT, фінансової галузі та АПК.

Мережа АЗК SOCAR розпочала обмін е-документами через FlyDoc

Мережа АЗК SOCAR розпочала обмін документами в електронному вигляді через нову підсистему FlyDoc.

Delivery Manager Розробника Олександр Меньшиков пояснює: «FlyDoc – це додаткові можливості для 1С, які забезпечують обмін документами в електронному вигляді безпосередньо з облікової системи. Так бухгалтер отримує спрощення свого робочого процесу, забезпечується повний контроль щодо заповнення документів і відстеження їх маршруту».

Працюючи, бухгалтер в будь-якому разі створює первинні документи в обліковій системі, а за допомогою FlyDoc в нього тепер є можливість повноцінно працювати з електронним документом: перевіряти його та підписувати ЕЦП, відправляти та приймати, погоджувати або відхиляти.

«Ми активно впроваджуємо сучасні технології не лише для підвищення власної ефективності, але й для зручності наших клієнтів. З огляду на велику кількість документів, з якою щодня працює SOCAR, було прийнято рішення використовувати FlyDoc - сервіс для обміну e-документами, що мають юридичну силу, безпосередньо із облікової системи 1С», - розповідає Керівник Департаменту з інформаційних технологій Дмитро Грайф.

Ключовими цілями впровадження електронного обміну документами SOCAR стали:

  • Швидка співпраця з контрагентами за угодами та контроль господарських операцій.
  • Робота з електронними документами у відповідності до вимог українського законодавства.
  • Зручність обміну е-документами.

Зазначимо, що обмін електронними документами без перешкод здійснюється з контрагентами, які користуються іншими програмами та веб-сервісами, наприклад, M.E.Doc та СОТА.

Автоматизація звітування з M.E.Doc

Другого жовтня команда Linkos Group приймала участь у форумі для бухгалтерів та керівників бюджетних установ «Автоматизація бюджетного обліку та звітування в Україні: запити та реалії».

Особливо приємно було почути від кожного з представників різних органів управлінь (Державна фіскальна служба, Державна казначейська служба, Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Пенсійного фонду), що їх підзвітні організації формують свою звітність саме в нашому програмному рішенні «M.E.Doc».

З приводу автоматизації приймання форм звітності державних підприємств та комерційних установ з державною часткою у статутному фонді виступив Директор департаменту управління державною власністю Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Кропивницький Роман. Він повідомив, що з 01.01.2019 подання звітності, що містить відомості про фінансове становище, результати діяльності, рух грошових коштів, та інформацію про фіскальні ризики, пов’язані з діяльністю суб’єктів господарювання державного сектору економіки, буде відбуватися лише в електронному вигляді з накладанням ЕЦП. Проект Наказу вже опубліковано на офіційній WEB-сторінці Міністерства.

Linkos Group, як завжди, випереджає час!

Linkos Group взяла участь у нетворкінгу СУП

 

Сьогодні, 4 жовтня, СУП (Спілка українських підприємців) відкрила новий сезон зустрічей MeetUp. У форматі нетворкінгу нові учасники СУП, котрим нещодавно стала й Linkos Group, представили свої компанії іншим членам Спілки.

Такий формат живого спілкування та знайомства дозволяє якнайкраще презентувати власну справу, в невимушеній атмосфері поділитися ідеями та успіхом, почути думки таких самих підприємців та зав'язати нові партнерські стосунки. Огляд своїх продуктів та можливостей електронного обміну документами презентувала для професійного кола Linkos Group, в портфелі якої такі бренди, як M.E.Doc, СОТА, FlyDoc, Звіт Корпорація, ПТАХ, ISpro, ЦСК «Україна», мережа крамниць електронних послуг “Твій час”.

СУП MeetUp сьогодні зібрала досить різноманітні бізнеси: від юристів, медіа-агенцій до компаній, які займаються ароматизацією приміщень та терміналів самообслуговування, і навіть розробляють робокафе. Команда групи компаній Linkos вдячна всім учасникам за цікаві презентації та знайомство, адже впевнені, що розвиток національної комерційної галузі полягає в спільних діях бізнесу.

Mash-up сьогоднішнього дня по технологіям криптозахисту та кібербезпеки

Сьогодні справжній мікс заходів для наших фахівців. 3 та 4 жовтня в Києві проходить РКІ Форум UA-2018, в якому беруть участь наші технологи з ЕЦП та сьогодні наші кіберсекьюріті відвідують MUK Expo 2018.

PKI FORUM 2018 став значимим заходом для наших спеціалістів та стратегічних партнерів, разом із якими ми взяли участь у РКІ Форумі.

M.E.Doc зі своїм сертифікаційним центром "Україна" є експертами у галузях використання електронного цифрового підпису та обміну електронними документами із накладанням ЕЦП (що надає е-документам юридичної значущості), тому ми стали активними учасниками інформаційного майданчика.

Нашу експертну групу підсилили два стратегічних партнера: компанія «АВТОР» – інтегратор систем інформаційної безпеки і один з провідних розробників продуктів і рішень в області криптографічного захисту  інформації; та розробник програмного продукту кіберзахисту – ROMAD.

Технологічні розробки системи інформаційної безпеки «Автор» інтегровані у всі наші продукти, надаючи захист ЕЦП наших користувачів. Підтримується робота з їхніми носіями ключової інформації.

ROMAD, в свою чергу, захищає нашу інфраструктуру, будучи рішенням класу NG EDR (Next Generation Endpoint Detection and Response), що є новаторським, якісно новим і унікальним підходом до виявлення малварі.

Форум зібрав представників професійної спільноти із криптографічного захисту інформації, державних органів, бізнесу та громадських об`єднань, тому експерти отримали унікальну можливість обмінятися думками щодо використання сучасних рішень із криптозахисту та власним досвідом. Велику увагу приділили Закону України «Про електронні довірчі послуги», розглянули що на нас чекає після набуття Законом чинності та яка готовність наразі до впровадження електронних довірчих послуг.

Сьогодні, 3 жовтня 2018, на MUK Expo наші спеціалісти прокачували свої скіли та знайомилися з новими технологіями.

Розробники M.E.Doc є компанією, яка піклується про ІТ-безпеку в першу чергу та відслідковує всі новітні технології і проактивні методи захисту програмного продукту. Тому сьогодні на виставці наші фахівці із кібербезпеки окрему увагу приділяють огляду сучасного обладнання, продуктів і технологічних рішень, впродовж дня спілкуються з колегами-фахівцями із галузі ІТ-постачання та обмінюються досвідом у професійному колі.

MUK Expo щороку збирає понад 1 500 українських і зарубіжних ІТ-фахівців. Свої рішення представляють більше 40 компаній-учасниць – лідерів ринку інформаційних технологій. Цього року партнерами заходу стали відомі світові вендори: Cisco, DELL, IBM, Microsoft та інші.

Vodafonе розпочав е-документообмін з бізнес-клієнтами використовуючи програму M.E.Doc на базі платформи ПТАХ

Український мобільний оператор Vodafonе, ПрАТ «ВФ Україна», розмістив на своєму сайті офіційне повідомлення про перехід на електронні рахунки з ЕЦП з бізнес-клієнтами. Обмін рахунками телеком-оператор здійснюватиме засобами програмного забезпечення M.E.Doc через уніфіковану платформу ПТАХ, яка призначена для обміну документами в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису.

Щомісячні рахунки за надані телекомунікаційні послуги від Vodafonе Україна в електронному вигляді бізнес-клієнти, які надали відповідну згоду, зможуть отримати в будь-якій програмі чи сервісі, які приєднані до платформи електронного документообміну ПТАХ. Всі е-документи при такому формуванні та надсиланні підписуються ЕЦП і є аналогами рахунків в паперовій формі.

Переваги е-документообміну бізнес-клієнти Vodafonе зможуть відчути вже з жовтня цього року.

«Обмін документами можливий в будь-якому зручному форматі, наприклад , .xml, .pdf та вкладеними файлами (.doc, .jpg,), –  пояснює представник розробника платформи Delivery Manager Олександр Меньшиков. – Всі вони підписуються ЕЦП та при передачі шифруються, забезпечуючи повний захист інформації. Передача е-документів відбувається на платформі ПТАХ – це уніфікована платформа електронного документообміну, яка об’єднує всіх його учасників. До платформи вже підключено програми та сервіси, в яких контрагенти можуть формувати та надсилати е-документи. Серед них найпопулярніші: M.E.Doc, СОТАFlyDoc та інші. Це надає можливість підключеним користувачам отримувати документи без перешкод чи додаткових дій в тій програмі, в якій вони працюють».

M.E.Doc підтримав пілотний проект ДФС «E-Receipt»!

Нашій команді M.E.Doc, як експерту в області е-документообігу, випала чудова нагода взяти активну участь у розробці та реалізації пілотного проекту ДФС «E-Receipt» з модернізації існуючої системи фіскалізації, мета якого перевести касові операції в електронний простір. Е-чек, завірений ЕЦП, стає сучасною альтернативою фіскальним апаратам РРО з традиційними паперовими чеками, а фіскалізація відбувається з будь-якого девайсу: чи то з мобільного телефону, з планшета, чи з ноутбука у зручному місці за лічені секунди!

Компанія-розробник M.E.Doc впродовж багатьох років залишається флагманом у питаннях впровадження е-документообігу в бізнес-діяльність України. Наступним кроком на шляху оцифровування та оптимізації паперових операцій ми вбачаємо у переведенні звичайного фіскального чеку у електронний вигляд.

Ми підтримали дану технологію у всій лінійці наших продуктів! Усі можливості E-Receipt будуть доступними в програмі M.E.Doc та в інших наших продуктах у зручному для роботи юзер-френдлі інтерфейсі. Ми вже інтегрувалися та тестуємо роботу E- Receipt.

Окрім цього, для наших користувачів-смартфонолюбів у 2019 році планується вихід M.E.Doc.Mobile з усіма функціями, доступними у десктопній версії програми, включаючи E- Receipt.

Ми завжди підтримуємо проекти, мета яких забезпечити українських підприємців сучасними технологіями, спрямованими спростити та оптимізувати ряд архаїчних бізнес-процесів та створити умови для ведення прозорого та ефективного бізнесу. 

Розробник M.E.Doc увійшов до комітету з ІТ Спілки українських підприємців

Розробник M.E.Doc та ряду інших продуктів для автоматизації бізнесу відчуває важливість  розвитку української ІТ-індустрії та захисту і посилення ІТ як галузі.

Як український розробник, ми вступили до комітету з ІТ Спілки українських підприємців. На черговому засіданні комітету 12 вересня 2018р. його учасники одностайно підтримали членство нашої компанії у профільному комітеті. І з серпня цього року ми є учасниками найбільшого об′єднання незалежних підприємств СУП, створеного для захисту інтересів бізнесу і популяризації впровадження інновацій.

«Ми дуже зацікавлені в створенні сприятливих умов для розвитку ІТ-галузі України, вітчизняного виробництва, впровадження електронних сервісів, тому з радістю приєднуємось  до роботи ІТ-комітету СУП», – коментує початок співпраці з СУП очільниця M.E.Doc Олеся Білоусова.

В КНЕУ відкрили Центр автоматизації бухобліку та кадрів

В КНЕУ студентів навчатимуть діджитал-обліку в модернізованому кабінеті

Студенти, які вперше в Україні набрані на спеціальність «Діджитал-обліку» у КНЕУ будуть навчатися в інноваційному спеціалізованому кабінеті, який їм облаштував Linkos Group.

Розробники M.E.Doc працюють не тільки над електронною звітністю та електронним обміном документами, а й створюють програмні можливості автоматизації обліку та управління, які представлені продуктом групи компаній Linkos - ISpro.

 

Наша компанія зробила подарунок вишу – модернізований клас з обладнанням та встановленою системою управління підприємством ISpro. Бо саме такою, технологічно забезпеченою, ми бачимо гідну освіту для майбутніх фінансистів та бухгалтерів!

Співпраця з Київським національним економічним університетом триває вже кілька років, в рамках якої фахівці Linkos Group беруть участь у підготовці фахівців фінансової та бухгалтерської сфери. А професори та знатоки методології вишу, в свою чергу, працюючи з нами пліч-о-пліч, надають для нас важливу інформацію щодо найнеобхідніших законів бухгалтерського обліку, які мають бути застосовані в програмах та системах.

 

Аудиторія майбутнього для сучасних студентів

Починаючи новий 2018-2019 навчальний рік, КНЕУ запровадив в систему освіти свого ВНЗ спеціальність діджитал-обліку, де майбутні бухгалтери будуть навчатися використовувати у роботі сучасні ІТ-рішення: програми для електронної звітності, електронний обмін документами, ERP-систему, рішення із автоматизації обліку, фінансів, кадрів.

Ми завжди виступаємо за розвиток молоді та навчальні ініціативи, тому Linkos Group підтримав новий курс у освіті майбутніх фахівців бухгалтерії та аудиту. Ми модернізували аудиторію КНЕУ, яку обладнали ноутбуками, високоякісним проектором, надали для безкоштовного користування програмне забезпечення із автоматизації.

Матеріально-технічна підтримка була вкрай важливою для вдалого старту нової групи, до якої вперше в Україні набрали юнаків та дівчат, які працюватимуть вже зовсім по-іншому.

Віримо в переломний момент, майже революційний, в сфері освіти. Вишам дуже потрібна допомога і підтримка для цифровізації бухгалтерських спеціальностей, в оснащенні аудиторій для ефективної освіти – ми з радістю зробили це і будемо робити надалі!

Оновлення модуля Інтеграція

М.Е.Dос.Інтеграція – модуль, що забезпечує обмін первинними бухгалтерськими документами та податковими накладними, які ви складаєте в обліковій системі, між M.E.Doc та системою, в якій ви працюєте. Інтеграційні можливості M.E.Doc працюють з усіма відомими обліковими системами, гарантуючи правильну передачу даних та полегшуючи щоденну роботу бухгалтера. Передача документів з облікової системи здійснюється всього у декілька кліків, а далі – в M.E.Doc ви підписуєте документи ЕЦП та відправляєте їх контрагенту. Додатково до всіх зручностей роботи з е-документами з модулем М.Е.Dос.Інтеграція (залиноквать на страницу инеграции) бухгалтер автоматично завантажуватиме в програму регламентовану звітність. Функціонал модуля регулярно розширюється, прагнучи максимальної зручності та безпечності.

Оновлено модуль М.Е.Dос.Інтеграція з 1С

Повідомляємо, що наразі ми оновили можливості інтеграції з обліковою системою 1Сна базі платформ 8.2 та 8.3. Конфігурації 1С, з якими сумісні оновлені файли, залишились незмінними. Ознайомитись зі змінами в оновленні, завантажити файли інтеграції та інструкції ви можете на нашій сторінці за адресою: https://medoc.ua/uk/integration

M.E.Doc: е-документообмін та звітність в одній програмі!

Програма M.E.Doc на ринку бухгалтерського програмного забезпечення України вже 18 років! Всі ці роки ми займалися тим, що спрощували роботу бухгалтера, адже подавати звітність до всіх контролюючих органів та обмінюватись первинними бухгалтерськими документами можна в одній програмі, а не витрачати дорогоцінний час на експорт та імпорт документів з одного місця в інше.

Ми постійно вдосконалюємо програму M.E.Doc, яка вже надає повний функціонал по обміну електронними документами в будь-якому зручному для вас форматі. Крім того, ми стежимо за всіма змінами у законодавстві і регулярно оновлюємо всі форми та бланки згідно актуальних норм.

Для зручності користувачів, робота в M.E.Doc представлена двома рішеннями: M.E.Doc.Держава та M.E.Doc.Бізнес. Такий комплекс дозволяє працювати з е-документами та звітуватися в ДФС, ПФУ та інші органи всім суб’єктам господарювання без виключень: юрособам платникам ПДВ та неплатникам ПДВ, фізичним особам-підприємцям, бюджетним установам та організаціям.

Не зупиняючи вдосконалення своїх програмних рішень, сьогодні розробник програми M.E.Doc надає повний функціонал по обміну електронними документами в будь-якому зручному форматі: структурованими документами, файлами .doc, .pdf, .jpg з накладанням ЕЦП тощо.

Звітність в електронному вигляді до всіх контролюючих органів

Звітність в M.E.Doc побудована так, щоб бухгалтер завжди був переконаний, що звітується за актуальними формами – ми стежимо за всіма змінами у законодавстві до дрібнішого підзаконного акту чи положення і регулярно оновлюємо всі форми та бланки згідно актуальних норм, і додаємо нові за необхідності. За 18 років роботи розробником програми M.E.Doc налагоджено максимально результативну співпрацю з державними контролюючими органами, щоб користувачі подавали звітність швидко, зручно та без проблем.

Обмін електронними документами з контрагентами

В M.E.Doc реалізовано найширший функціонал по обміну електронними документамита найбільший банк шаблонів. Для складання е-документа можна скористатися шаблоном або конструктором для створення власного ексклюзивного шаблону.

Більшість контрагентів вже є в M.E.Doc, тому розпочати обмін е-документами дуже просто! Всі електронні документи відправляються контрагентам з накладанням ЕЦП та є юридично значущими.

Законодавство

Усі електронні документи підписані ЕЦП у програмі мають юридичну силу, а відносини суб’єктів господарювання регулюються законодавчими нормами.

Робота бухгалтерів  з електронними документами подання звітності  базується нормативно –правових актах та  Законах України:

ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 №851-IV;

ЗУ «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 №852-IV;

ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV.

Обмінюйтесь електронними документами та звітуйте в одній програмі!

Розробник програми M.E.Doc створив групу швидкого реагування на кіберзагрози

M.E.Doc не зупиняється у вдосконаленні безпеки свого програмного продукту

 

Команда фахівців департаменту інформаційної безпеки розробника програми M.E.Doc при залучені спеціалістів провідних компаній із побудови систем безпеки вже провела великий об’єм роботи, направлених на посилення безпечності та надійності роботи програми M.E.Doc. Держспецзв'язок підтвердив висновком експертизи технічний захист програми M.E.Doc на рівні гарантій Г-3. Підписаний меморандум з СБУ щодо підключення до платформи MISP-UA, яка виконує функції інформаційного щита в режимі реального часу. Розміщено сервіс оновлень M.E.Doc на платформі Microsoft Azure, як у найбільш безпечному середовищі.

На цих заходах посилення системи безпеки програми M.E.Doc розробник не зупиняється – всередині компанії створено унікальну команду реагування на інциденти кіберзагоз.

Команда швидкого реагування на випадок кібератак

Група швидкого реагування – це команда кваліфікованих спеціалістів з різних відділів: розробки, технічного супроводу програми M.E.Doc, інформаційної безпеки, юридичного та маркетингового напрямків.

Така команда зібрана з метою максимального зниження негативних наслідків від ураження програмного комплексу через можливий вплив кіберзлочинів та будь-якої можливої компрометації роботи M.E.Doc, і є постійнодіючою.

Працівники, які щодня виконують звичну роботу згідно своїх функціональних обов’язків, готові в один момент, у випадку виникнення кіберзагрози, відставити все та здійснювати повноцінний процес реагування на інциденти безпеки. Для ефективного проведення заходів з реагування на загрози, що можуть уразити роботу M.E.Doc, залучаються й сторонні фахівці з побудови систем безпеки, з якими розробник вже має досвід роботи протягом цьогорічної співпраці по удосконаленню безпеки програмного продукту.

Піклуючись про своїх користувачів, розробник програми M.E.Doc постійно посилює захист продуктів, впроваджуючи надсучасні та ефективні системи кіберзахисту та тісно співпрацює з провідними компаніями у цій сфері.

M.E.Doc на OWASP Kyiv Meeting Summer 2018

14 липня 2018 р. в залі БЦ «Horizon Park» відбулася зустріч фахівців із кібербезпеки в рамках регулярних заходів OWASP Kyiv «Meeting Summer 2018».

Провідна ІТ компанія виступила спонсором заходу задля розвитку культури кібербезпеки в Україні, а фахівці компанії взяли активну участь у воркшопах, де спеціалісти-практики розкривали важливі аспекти інформаційної безпеки.

До інформаційної безпеки у компанії особливе ставлення, адже розробник M.E.Doc впровадив передові технологічні заходи безпеки. Нагадаємо, що програма M.E.Doc отримала експертний висновок Держспецзв’язку про рівень гарантій Г-3 та стала першим IT-продуктом, що знаходиться під захистом Ситуаційного центру забезпечення кібербезпеки СБУ. А також розробник розмістив сервіс оновлень M.E.Doc на платформі Microsoft Azure, яка надає найбільш безпечне середовище, бо спостерігаючи за неперервним зростанням ризиків кібербезпеки в Україні та світі, ми розуміємо, що побудова надійної системи безпеки вимагає цілісного та зваженого підходу.

В рамках зустрічі OWASP Kyiv Meeting Summer 2018 доповідачі розглядали актуальні теми впровадження технологій інформаційної безпеки та налагодження процесів безпеки, і навіть демонстрували на практиці, які можуть бути діри у системі безпеки та як їх знешкоджувати. Записи доповідей вже викладені на youtube-каналі організаторів: плейліст доповідей.

Також дивіться на фейсбуці фотоальбом заходу, що пройшов.

M.E.Doc з вишами завершив 2017-2018 навчальний рік

Компанія-розробник програми M.E.Doc вже більше 5 років співпрацює з вищими навчальними закладами України при підготовці фахівців фінансової та бухгалтерської сфери. Закінчився ще один навчальний рік і ВНЗ випустили нових спеціалістів, які вже сьогодні мають змогу розпочати свій професійний шлях, адже до своїх знань вони отримали одразу і навички роботи в найрозповсюдженішому програмному забезпеченні для бухгалтерів – програмі M.E.Doc.

Вчорашні студенти отримали дипломи та сертифікати на користування програмним комплексом, а ми підбиваємо підсумки співпраці з вишами протягом начального 2017-2018 року.

Цьогоріч, турбуючись про розвиток та рівень професійної грамотності підростаючого покоління, проводилась плідна робота із майбутніми бухгалтерами.

Під час навчання студенти поринули у справжні бізнес-процеси і спробували себе в якості контрагентів, які обмінюються первинними документами. Майбутні працівники самостійно створювали рахунки, акти та інші документи в електронному вигляді, підписували їх електронним цифровим підписом від АЦСК «Україна», відправляли один одному та узгоджували їх. Також були розглянуті «фішки» програми M.E.Doc, такі як: автоматична обробка первинних документами, звірка документів з ЄРПН, налаштування ролей та користувачів, планувальник завдань і всілякі способи збереження інформації користувача.

Особливістю участі M.E.Doc у навчальній програмі є те, що лекторами є практикуючі фахівці з команди розробника, тож студенти вільно ставили будь-які запитання щодо всіх ланок повного процесу е-документообміну, який забезпечує програма M.E.Doc.

Всі студенти успішно пройшли тестування і наші представники разом із викладачами ВНЗ відмітили високий рівень підготовки випускників. Найкращі студенти вийшли з alma mater вже готовими до праці у будь-якій організації-роботодавця – вони отримали сертифікат з 50% знижкою на придбання будь-якого модуля програми M.E.Doc або веб-сервісу СОТА з правом використання ліцензій на місці працевлаштування.

 

                                                                 

Рік співпраці компанії-розробника програми M.E.Doc з ВНЗ пройшов плідно і до вже 30 партнерських  вишів Києва та Київської обл. приєдналися ще 5 навчальних заклади:

- Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського;
- Київський національний університет імені Тараса Шевченка;
- Національний університет «Києво-Могилянська академія»;
- Київський університет імені Бориса Грінченка;
- Національна академія статистики, обліку та аудиту.

Загалом, завдяки розгалуженій мережі представників M.E.Doc по всій Україні, наразі налічується понад 70 вишів, в яких також проводилось навчання. Українським випускникам було видано більше 1000 сертифікатів на користування програмою та близько 150 сертифікатів для кваліфікованих викладачів.

В рамках навчального процесу розробник M.E.Doc брав участь в таких заходах як: Всеукраїнський круглий стіл на тему «Інновації та розвиток національної економіки в умовах Євроінтеграції», приймав іспити та заліки у студентів, став співавтором навчальної програми з дисципліни «Електронний документообіг» в Київському національному торговельно-економічному університеті, був членом журі на міському конкурсі «Юний податківець», де студенти представили цікаві проекти. Наші представники були і членами журі на конкурсі «Міс та Містер факультет», на якому переможці отримали подарунки від розробника, та почесними гостями на днях факультетів.

M.E.Doc ще посилює захист програми

Ситуаційний центр забезпечення кібербезпеки СБУ та M.E.Doc підписали Меморандум про підключення до платформи MISP-UA.

Ми весь час піклуємося про створення надійної та ефективної системи захисту нашого продукту та IT-інфраструктури.

Представляємо вам ще один крок, який ми зробили у напрямку забезпечення вашої безпеки. 

Сьогодні протистояння кіберзагрозам стає все складнішим.  Тому весь світ об’єднує свої зусилля для створення найсучасніших систем, здатних не тільки реагувати на кіберінциденти, а й передбачати їх. 

Платформа MISP-UA, до якої підключилася наша компанія як раз і є саме таким сенсором. З неї ми отримуємо ідентифікатори компрометації, інформацію про атипову поведінку систем зі всього світу та найактуальніші налаштування для автоматизованих систем захисту, що дозволяють забезпечити миттєве реагування на будь-яку нетипову поведінку інфраструктури. 

Платформа виконує функцію додаткового захисту, який розташований попереду нашого периметру. Ми захищаємо себе зсередини, а MISP-UA підсилює захист зовні та забезпечує реакцію на кіберподію. Бо важливо ж не тільки зафіксувати й констатувати факт кібератаки. Головне нейтралізувати її, блокувати, відстежити та розслідувати. А такі повноваження має тільки державний орган.

Саме тому, для протидії кіберзагрозам дуже важливо створювати державно-приватне партнерство, аби захистити себе та державу. 

Ми вдячні Службі безпеки України за можливість бути першою комерційною структурою, що була підключена до такої масштабної та корисної системи, зважаючи на те, що перш за все, її створено для захисту державного сектору та підприємств критичної інфраструктури.

І ми робимо усе можливе, щоб ви, наші шановні користувачі, відчували безпеку працюючи щодня. 

З повагою, очільниця M.E.Doc Олеся Білоусова

"M.E.Doc рулить!" на семінарі до Дня бухгалтера

6 липня 2018 року наша дружня команда розробників M.E.Doc брала участь у семінарі «До дня бухгалтера», який організувала компанія «Фактор»!

Наша команда мала на меті не просто презентувати нову платформу ПТАХ та програму для ЕДО – M.E.Doc.Бізнес, а перш за все створити емоційну атмосферу, де складні речі сприймались би, як цікава гра. Для цього ми встановили чудову фотозону, щоб зберегти на фото емоції, а також презентували віртуальну гру по знешкодженню паперових документів.

Наша яскрава фотозона "M.E.Doc рулить!" додала ексклюзивності цьому заходу, а VR-гра дала можливість зрозуміти, що відмова від паперів - це ще й збереження природних ресурсів, зокрема лісу. Ніхто з учасників не залишився без чудових світлин, приємних подарунків і щирого спілкування з нашими фахівцями.

M.E.Doc кожного дня піклується про своїх користувачів, тому ми постійно вдосконалюємо свій продукт та посилюємо його безпеку! M.E.Doc – своєчасна звітність та простий обмін документами.

Обирайте рішення своїх задач разом з M.E.Doc!

 

M.E.Doc.Інформер: помічник № 1 у наданні корисної інформації.

M.E.Doc прагне бути щоденним помічником бухгалтера у його професійній діяльності. На відслідковування змін у нормативно-правовому регулюванні витрачається забагато часу, який доцільніше було б витратити на більш термінові справи. Саме тому ми розробили довідково-правовий сервіс M.E.Doc.Інформер.

M.E.Doc.Інформер завжди під рукою в Вашій щоденній роботі, адже розташований він безпосередньо в програмі на панелі головного меню, де ви звично переходите у звітність, облік ПДВ, до роботи з первинними документами, або інший розділ.

Ви маєте можливість щоденно ознайомлюватись зі змінами в законодавстві, актуальними новинами, добірками статей з бухгалтерського та кадрового обліку, ділитися корисними порадами з оподаткування та подання звітності. Тут й тематичні статті з прикладами складання звітності, і найбільш важливі роз’яснення державних органів.

Задля зручності, інформація сегментована за темами: звітність та податки, зарплата, шпаргалка бухгалтера. Відстежувати інформацію, цікаву саме Вам зможете за допомогою позначок: важливо, корисна інформація юридичним особам, бюджетним установам, ФОП, сформувавши в M.E.Doc.Інформер індивідуальну вибірку.

M.E.Doc активно розвивається та вдосконалюється, щоб Ви могли  оперативно одержувати інформацію та більш зручні сервіси. Сподіваємося, що простий та безпаперовий обмін документами та звітування будуть вдало підкріплені й актуальною та важливою для Вас інформацію в електронному вигляді.

Розробники M.E.Doc у команді з найкращими аналітиками та практикуючими бухгалтерами  щодня працюють для того, щоб Ви своєчасно отримували потрібний матеріал з трактування законів та швидко знаходили потрібну Вам інформацію і приймали правильне рішення.  

Будьте в курсі останніх новин разом з M.E.Doc.Інформер!

M.E.Doc в Ажурі (Microsoft AZURE)!

Дорогі користувачі, ми щодня працюємо над удосконаленням захисту та розширенням функціональних можливостей M.E.Doc, закінчили тестувати, а на сьогодні вже розмістили сервіс оновлень на платформі Microsoft Azure. 
Платформа Microsoft AZURE надає найбільш безпечне середовище, яке тільки можливо отримати на сьогодні. 

Наявність великого спектру інструментів та доступ до них дозволить нам в подальшому використовувати великий потенціал даної платформи для безпечного та якісного надання послуг. 
Розміщення нашого сервісу на цій платформі надає цілий ряд переваг для наших клієнтів: 

 - Безпека та захист інформації.

На сьогоднішній день це є пріоритетом номер один у роботі компанії. Завдяки платформі ми гарантуємо, що наш сервіс буде конфіденційним, цілісним та доступним для роботи користувача.
Тим самим ми посилили захист сервісу від нападків кіберзлочинців та рейдерів. 

 - Надійність та відмовостійкість.

За допомогою механізмів моніторингу, резервного копіювання, керування даними та балансуванням навантаження ми гарантуємо роботу сервісу цілодобово, в незалежності від навантажень чи збоїв в роботі обладнання.  

Розробник програми M.E.Doc має статус GOLD партнер Microsoft. Ми постійно використовуємо новітні технології та досягнення лідерів ринку для розвитку продукту, щоб зробити Вашу роботу більш захищеною та ефективною.

Працюйте із задоволення разом з M.E.Doc!

M.E.Doc. запроваджує модуль «Інтеграція»

M.E.Doc. запроваджує модуль «Інтеграція» та започатковує офіційну підтримку інтеграції даних з Вашої облікової системи у програму M.E.Doc .

Для цього ми започаткували розділ «Інтеграція» з допомогою якого ви зможете легко обмінюватись первинними документами, регламентованою звітністю та розрахунками безпосередньо з вашої облікової системи до M.E.Doc . Офіційна підтримка від розробника модуля «Інтеграція» забезпечує правильну передачу даних між відомими обліковими системами. Крім того, до модулю «Інтеграція» входить сама популярна «Медова стиковка», яку ми також будемо супроводжувати.

У розділі ви зможете знайти актуальні стиковки , познайомитися з ними, а також у разі необхідності замовити свою власну інтеграцію з іншою обліковою системою.

За умови офіційної підтримки ми беремо на себе зобов’язання забезпечити безперервний та миттєвий обмін усіма даними.  

Якщо ви використовували API – інтерфейс взаємодії з M.E.Doc  з іншими виробниками програмного забезпечення, таких як: 1С , IS PRO, SAP або власного виробництва, ви і надалі зможете їх використовувати на умовах підключення API.

Ми постійно працюємо над удосконаленням нашого продукту, та прагнемо створювати більше можливостей для ефективної роботи. 

M.E.Doc дбає про захист продукту!

Розробниками M.E.Doc запроваджено комплекс рішень по захисту програмного комплексу.

Ми зробили M.E.Doc максимально захищеним, щоб ви, працюючи у програмі, не турбувалися про захист даних. Для цього ми створили команду швидкого реагування на кіберзагрози, обладнали антивірусну лабораторію для тестування продуктів та оновлень, захистили канали зв’язку SSL-сертифікатом, отримали експертний висновок ТЗІ Держспецзв’язку рівня гарантії Г-3, впровадили стандарти з написання захищеного програмного коду, до того ж – всі модулі продукту підписуються ЕЦП.

Протягом всього року пріоритетом у роботі розробника програми M.E.Doc була і залишається захищеність програми.

Тому щодня ми робимо усе можливе, щоб покращувати нашу систему безпеки. Вже впроваджені необхідні технічні рішення та обладнання:

1. Розміщено оновлення та дистрибутиви на захищеній платформі Microsoft Azure
2. Встановлено найкраще обладнання для захисту від Cisco
3. Використано SIEM рішення моніторингу інцидентів від IBM
4. Впровадили систему захисту NGWF на базі рішення Palo Alto

Весь комплекс заходів гарантує вам своєчасну звітність та обмін документами в M.E.Doc без турбот і впевненість, що з M.E.Doc ваші документи у безпеці.


Розробники M.E.Doc взяли участь в Міжнародному форумі із кібербезпеки

 

Сьогодні наші спеціалісти, які розробляють M.E.Doc та працюють над його безпекою, беруть участь в міжнародному форумі «КІБЕРБЕЗПЕКА - ЗАХИСТИ СВІЙ БІЗНЕС».

Організатором форуму виступили такі вагомі структури у сфері бізнесу та захисту інформації: Торгово-промислова Палата України, Комітет з електронних комунікацій, Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України за підтримки державних інститутів вищого рівня.

 

На міжнародному форумі із кібербезпеки зібралися представники бізнесу, громадських та державних організацій – всі ті, кому небайдужа практика інформаційної безпеки. Обговорювали актуальні питання партнерства бізнесу і держави. Активну участь в обміні досвідом щодо технологій, законодавства та рішень із забезпечення безпеки взяли й представники компанії-розробника програми M.E.Doc.

M.E.Doc, як бізнес-структура, вже здійснила кроки по зміцненню безпеки програмного комплексу: отримано експертний висновок Держспецз’язку про рівень гарантій Г-3, впровадженні засоби захисту від компанії CISCO, засоби моніторингу інцидентів інформаційної безпеки від IBM, SIEM-систему та багато іншого (про що детально в наступних наших матеріалах).

Дякуємо організаторам та учасникам заходу за продуктивний діалог з представниками влади, держорганами, які займаються питаннями кібербезпеки та захистом бізнесу від таких загроз! Багато зроблено на рівні держави та відповідних структур, які стали щитом від атак кіберзлочинців. Впевнені, при такому щирому діалозі як сьогодні, буде зроблено ще більше продуктивних кроків.

Наразі Україна стоїть на шляху створення Національної екосистеми кібербезпеки і наша компанія, як розробник найпопулярнішої програми для бухгалтерів M.E.Doc, підтримує всі вектори побудови цифрової безпеки в країні.