25006, м.Кропивницький, вул. Тараса Карпи (Тимірязєва), 83/52
(0522) 270927, 270595, 270696, факс (0522) 320437

Електронний документообмін

Електронний первинний документ бухгалтерського обліку, складений у відповідності з вимогами законодавства, має юридичну силу!
Обмінюйтесь первинними документами зі своїми контрагентами!!!
ЕДО

Акції

«Інтелект-Сервіс Кіровоград» прагне створити найсприятливіші умови для розвитку бізнесу наших клієнтів і також для добробуту їх сімей.
Саме тому ключову роль у нашій діяльності відіграють акції та спеціальні пропозиції.
Детальніше

Твій час захистити свій ЕЦП


Натисни сюди

Актуальні новини

Переглянути всі новини можна тут

 

 

Зверніть увагу! Відновлено функцію автоматичного оновлення програмного комплексу!!

 

Блог бухгалтера

Відеоблог

Головні новини:

В КНЕУ відкрили Центр автоматизації бухобліку та кадрів

В КНЕУ студентів навчатимуть діджитал-обліку в модернізованому кабінеті

Студенти, які вперше в Україні набрані на спеціальність «Діджитал-обліку» у КНЕУ будуть навчатися в інноваційному спеціалізованому кабінеті, який їм облаштував Linkos Group.

Розробники M.E.Doc працюють не тільки над електронною звітністю та електронним обміном документами, а й створюють програмні можливості автоматизації обліку та управління, які представлені продуктом групи компаній Linkos - ISpro.

 

Наша компанія зробила подарунок вишу – модернізований клас з обладнанням та встановленою системою управління підприємством ISpro. Бо саме такою, технологічно забезпеченою, ми бачимо гідну освіту для майбутніх фінансистів та бухгалтерів!

Співпраця з Київським національним економічним університетом триває вже кілька років, в рамках якої фахівці Linkos Group беруть участь у підготовці фахівців фінансової та бухгалтерської сфери. А професори та знатоки методології вишу, в свою чергу, працюючи з нами пліч-о-пліч, надають для нас важливу інформацію щодо найнеобхідніших законів бухгалтерського обліку, які мають бути застосовані в програмах та системах.

 

Аудиторія майбутнього для сучасних студентів

Починаючи новий 2018-2019 навчальний рік, КНЕУ запровадив в систему освіти свого ВНЗ спеціальність діджитал-обліку, де майбутні бухгалтери будуть навчатися використовувати у роботі сучасні ІТ-рішення: програми для електронної звітності, електронний обмін документами, ERP-систему, рішення із автоматизації обліку, фінансів, кадрів.

Ми завжди виступаємо за розвиток молоді та навчальні ініціативи, тому Linkos Group підтримав новий курс у освіті майбутніх фахівців бухгалтерії та аудиту. Ми модернізували аудиторію КНЕУ, яку обладнали ноутбуками, високоякісним проектором, надали для безкоштовного користування програмне забезпечення із автоматизації.

Матеріально-технічна підтримка була вкрай важливою для вдалого старту нової групи, до якої вперше в Україні набрали юнаків та дівчат, які працюватимуть вже зовсім по-іншому.

Віримо в переломний момент, майже революційний, в сфері освіти. Вишам дуже потрібна допомога і підтримка для цифровізації бухгалтерських спеціальностей, в оснащенні аудиторій для ефективної освіти – ми з радістю зробили це і будемо робити надалі!

Оновлення модуля Інтеграція

М.Е.Dос.Інтеграція – модуль, що забезпечує обмін первинними бухгалтерськими документами та податковими накладними, які ви складаєте в обліковій системі, між M.E.Doc та системою, в якій ви працюєте. Інтеграційні можливості M.E.Doc працюють з усіма відомими обліковими системами, гарантуючи правильну передачу даних та полегшуючи щоденну роботу бухгалтера. Передача документів з облікової системи здійснюється всього у декілька кліків, а далі – в M.E.Doc ви підписуєте документи ЕЦП та відправляєте їх контрагенту. Додатково до всіх зручностей роботи з е-документами з модулем М.Е.Dос.Інтеграція (залиноквать на страницу инеграции) бухгалтер автоматично завантажуватиме в програму регламентовану звітність. Функціонал модуля регулярно розширюється, прагнучи максимальної зручності та безпечності.

Оновлено модуль М.Е.Dос.Інтеграція з 1С

Повідомляємо, що наразі ми оновили можливості інтеграції з обліковою системою 1Сна базі платформ 8.2 та 8.3. Конфігурації 1С, з якими сумісні оновлені файли, залишились незмінними. Ознайомитись зі змінами в оновленні, завантажити файли інтеграції та інструкції ви можете на нашій сторінці за адресою: https://medoc.ua/uk/integration

M.E.Doc: е-документообмін та звітність в одній програмі!

Програма M.E.Doc на ринку бухгалтерського програмного забезпечення України вже 18 років! Всі ці роки ми займалися тим, що спрощували роботу бухгалтера, адже подавати звітність до всіх контролюючих органів та обмінюватись первинними бухгалтерськими документами можна в одній програмі, а не витрачати дорогоцінний час на експорт та імпорт документів з одного місця в інше.

Ми постійно вдосконалюємо програму M.E.Doc, яка вже надає повний функціонал по обміну електронними документами в будь-якому зручному для вас форматі. Крім того, ми стежимо за всіма змінами у законодавстві і регулярно оновлюємо всі форми та бланки згідно актуальних норм.

Для зручності користувачів, робота в M.E.Doc представлена двома рішеннями: M.E.Doc.Держава та M.E.Doc.Бізнес. Такий комплекс дозволяє працювати з е-документами та звітуватися в ДФС, ПФУ та інші органи всім суб’єктам господарювання без виключень: юрособам платникам ПДВ та неплатникам ПДВ, фізичним особам-підприємцям, бюджетним установам та організаціям.

Не зупиняючи вдосконалення своїх програмних рішень, сьогодні розробник програми M.E.Doc надає повний функціонал по обміну електронними документами в будь-якому зручному форматі: структурованими документами, файлами .doc, .pdf, .jpg з накладанням ЕЦП тощо.

Звітність в електронному вигляді до всіх контролюючих органів

Звітність в M.E.Doc побудована так, щоб бухгалтер завжди був переконаний, що звітується за актуальними формами – ми стежимо за всіма змінами у законодавстві до дрібнішого підзаконного акту чи положення і регулярно оновлюємо всі форми та бланки згідно актуальних норм, і додаємо нові за необхідності. За 18 років роботи розробником програми M.E.Doc налагоджено максимально результативну співпрацю з державними контролюючими органами, щоб користувачі подавали звітність швидко, зручно та без проблем.

Обмін електронними документами з контрагентами

В M.E.Doc реалізовано найширший функціонал по обміну електронними документамита найбільший банк шаблонів. Для складання е-документа можна скористатися шаблоном або конструктором для створення власного ексклюзивного шаблону.

Більшість контрагентів вже є в M.E.Doc, тому розпочати обмін е-документами дуже просто! Всі електронні документи відправляються контрагентам з накладанням ЕЦП та є юридично значущими.

Законодавство

Усі електронні документи підписані ЕЦП у програмі мають юридичну силу, а відносини суб’єктів господарювання регулюються законодавчими нормами.

Робота бухгалтерів  з електронними документами подання звітності  базується нормативно –правових актах та  Законах України:

ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 №851-IV;

ЗУ «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 №852-IV;

ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV.

Обмінюйтесь електронними документами та звітуйте в одній програмі!

Розробник програми M.E.Doc створив групу швидкого реагування на кіберзагрози

M.E.Doc не зупиняється у вдосконаленні безпеки свого програмного продукту

 

Команда фахівців департаменту інформаційної безпеки розробника програми M.E.Doc при залучені спеціалістів провідних компаній із побудови систем безпеки вже провела великий об’єм роботи, направлених на посилення безпечності та надійності роботи програми M.E.Doc. Держспецзв'язок підтвердив висновком експертизи технічний захист програми M.E.Doc на рівні гарантій Г-3. Підписаний меморандум з СБУ щодо підключення до платформи MISP-UA, яка виконує функції інформаційного щита в режимі реального часу. Розміщено сервіс оновлень M.E.Doc на платформі Microsoft Azure, як у найбільш безпечному середовищі.

На цих заходах посилення системи безпеки програми M.E.Doc розробник не зупиняється – всередині компанії створено унікальну команду реагування на інциденти кіберзагоз.

Команда швидкого реагування на випадок кібератак

Група швидкого реагування – це команда кваліфікованих спеціалістів з різних відділів: розробки, технічного супроводу програми M.E.Doc, інформаційної безпеки, юридичного та маркетингового напрямків.

Така команда зібрана з метою максимального зниження негативних наслідків від ураження програмного комплексу через можливий вплив кіберзлочинів та будь-якої можливої компрометації роботи M.E.Doc, і є постійнодіючою.

Працівники, які щодня виконують звичну роботу згідно своїх функціональних обов’язків, готові в один момент, у випадку виникнення кіберзагрози, відставити все та здійснювати повноцінний процес реагування на інциденти безпеки. Для ефективного проведення заходів з реагування на загрози, що можуть уразити роботу M.E.Doc, залучаються й сторонні фахівці з побудови систем безпеки, з якими розробник вже має досвід роботи протягом цьогорічної співпраці по удосконаленню безпеки програмного продукту.

Піклуючись про своїх користувачів, розробник програми M.E.Doc постійно посилює захист продуктів, впроваджуючи надсучасні та ефективні системи кіберзахисту та тісно співпрацює з провідними компаніями у цій сфері.

M.E.Doc на OWASP Kyiv Meeting Summer 2018

14 липня 2018 р. в залі БЦ «Horizon Park» відбулася зустріч фахівців із кібербезпеки в рамках регулярних заходів OWASP Kyiv «Meeting Summer 2018».

Провідна ІТ компанія виступила спонсором заходу задля розвитку культури кібербезпеки в Україні, а фахівці компанії взяли активну участь у воркшопах, де спеціалісти-практики розкривали важливі аспекти інформаційної безпеки.

До інформаційної безпеки у компанії особливе ставлення, адже розробник M.E.Doc впровадив передові технологічні заходи безпеки. Нагадаємо, що програма M.E.Doc отримала експертний висновок Держспецзв’язку про рівень гарантій Г-3 та стала першим IT-продуктом, що знаходиться під захистом Ситуаційного центру забезпечення кібербезпеки СБУ. А також розробник розмістив сервіс оновлень M.E.Doc на платформі Microsoft Azure, яка надає найбільш безпечне середовище, бо спостерігаючи за неперервним зростанням ризиків кібербезпеки в Україні та світі, ми розуміємо, що побудова надійної системи безпеки вимагає цілісного та зваженого підходу.

В рамках зустрічі OWASP Kyiv Meeting Summer 2018 доповідачі розглядали актуальні теми впровадження технологій інформаційної безпеки та налагодження процесів безпеки, і навіть демонстрували на практиці, які можуть бути діри у системі безпеки та як їх знешкоджувати. Записи доповідей вже викладені на youtube-каналі організаторів: плейліст доповідей.

Також дивіться на фейсбуці фотоальбом заходу, що пройшов.

M.E.Doc з вишами завершив 2017-2018 навчальний рік

Компанія-розробник програми M.E.Doc вже більше 5 років співпрацює з вищими навчальними закладами України при підготовці фахівців фінансової та бухгалтерської сфери. Закінчився ще один навчальний рік і ВНЗ випустили нових спеціалістів, які вже сьогодні мають змогу розпочати свій професійний шлях, адже до своїх знань вони отримали одразу і навички роботи в найрозповсюдженішому програмному забезпеченні для бухгалтерів – програмі M.E.Doc.

Вчорашні студенти отримали дипломи та сертифікати на користування програмним комплексом, а ми підбиваємо підсумки співпраці з вишами протягом начального 2017-2018 року.

Цьогоріч, турбуючись про розвиток та рівень професійної грамотності підростаючого покоління, проводилась плідна робота із майбутніми бухгалтерами.

Під час навчання студенти поринули у справжні бізнес-процеси і спробували себе в якості контрагентів, які обмінюються первинними документами. Майбутні працівники самостійно створювали рахунки, акти та інші документи в електронному вигляді, підписували їх електронним цифровим підписом від АЦСК «Україна», відправляли один одному та узгоджували їх. Також були розглянуті «фішки» програми M.E.Doc, такі як: автоматична обробка первинних документами, звірка документів з ЄРПН, налаштування ролей та користувачів, планувальник завдань і всілякі способи збереження інформації користувача.

Особливістю участі M.E.Doc у навчальній програмі є те, що лекторами є практикуючі фахівці з команди розробника, тож студенти вільно ставили будь-які запитання щодо всіх ланок повного процесу е-документообміну, який забезпечує програма M.E.Doc.

Всі студенти успішно пройшли тестування і наші представники разом із викладачами ВНЗ відмітили високий рівень підготовки випускників. Найкращі студенти вийшли з alma mater вже готовими до праці у будь-якій організації-роботодавця – вони отримали сертифікат з 50% знижкою на придбання будь-якого модуля програми M.E.Doc або веб-сервісу СОТА з правом використання ліцензій на місці працевлаштування.

 

                                                                 

Рік співпраці компанії-розробника програми M.E.Doc з ВНЗ пройшов плідно і до вже 30 партнерських  вишів Києва та Київської обл. приєдналися ще 5 навчальних заклади:

- Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського;
- Київський національний університет імені Тараса Шевченка;
- Національний університет «Києво-Могилянська академія»;
- Київський університет імені Бориса Грінченка;
- Національна академія статистики, обліку та аудиту.

Загалом, завдяки розгалуженій мережі представників M.E.Doc по всій Україні, наразі налічується понад 70 вишів, в яких також проводилось навчання. Українським випускникам було видано більше 1000 сертифікатів на користування програмою та близько 150 сертифікатів для кваліфікованих викладачів.

В рамках навчального процесу розробник M.E.Doc брав участь в таких заходах як: Всеукраїнський круглий стіл на тему «Інновації та розвиток національної економіки в умовах Євроінтеграції», приймав іспити та заліки у студентів, став співавтором навчальної програми з дисципліни «Електронний документообіг» в Київському національному торговельно-економічному університеті, був членом журі на міському конкурсі «Юний податківець», де студенти представили цікаві проекти. Наші представники були і членами журі на конкурсі «Міс та Містер факультет», на якому переможці отримали подарунки від розробника, та почесними гостями на днях факультетів.

M.E.Doc ще посилює захист програми

Ситуаційний центр забезпечення кібербезпеки СБУ та M.E.Doc підписали Меморандум про підключення до платформи MISP-UA.

Ми весь час піклуємося про створення надійної та ефективної системи захисту нашого продукту та IT-інфраструктури.

Представляємо вам ще один крок, який ми зробили у напрямку забезпечення вашої безпеки. 

Сьогодні протистояння кіберзагрозам стає все складнішим.  Тому весь світ об’єднує свої зусилля для створення найсучасніших систем, здатних не тільки реагувати на кіберінциденти, а й передбачати їх. 

Платформа MISP-UA, до якої підключилася наша компанія як раз і є саме таким сенсором. З неї ми отримуємо ідентифікатори компрометації, інформацію про атипову поведінку систем зі всього світу та найактуальніші налаштування для автоматизованих систем захисту, що дозволяють забезпечити миттєве реагування на будь-яку нетипову поведінку інфраструктури. 

Платформа виконує функцію додаткового захисту, який розташований попереду нашого периметру. Ми захищаємо себе зсередини, а MISP-UA підсилює захист зовні та забезпечує реакцію на кіберподію. Бо важливо ж не тільки зафіксувати й констатувати факт кібератаки. Головне нейтралізувати її, блокувати, відстежити та розслідувати. А такі повноваження має тільки державний орган.

Саме тому, для протидії кіберзагрозам дуже важливо створювати державно-приватне партнерство, аби захистити себе та державу. 

Ми вдячні Службі безпеки України за можливість бути першою комерційною структурою, що була підключена до такої масштабної та корисної системи, зважаючи на те, що перш за все, її створено для захисту державного сектору та підприємств критичної інфраструктури.

І ми робимо усе можливе, щоб ви, наші шановні користувачі, відчували безпеку працюючи щодня. 

З повагою, очільниця M.E.Doc Олеся Білоусова

"M.E.Doc рулить!" на семінарі до Дня бухгалтера

6 липня 2018 року наша дружня команда розробників M.E.Doc брала участь у семінарі «До дня бухгалтера», який організувала компанія «Фактор»!

Наша команда мала на меті не просто презентувати нову платформу ПТАХ та програму для ЕДО – M.E.Doc.Бізнес, а перш за все створити емоційну атмосферу, де складні речі сприймались би, як цікава гра. Для цього ми встановили чудову фотозону, щоб зберегти на фото емоції, а також презентували віртуальну гру по знешкодженню паперових документів.

Наша яскрава фотозона "M.E.Doc рулить!" додала ексклюзивності цьому заходу, а VR-гра дала можливість зрозуміти, що відмова від паперів - це ще й збереження природних ресурсів, зокрема лісу. Ніхто з учасників не залишився без чудових світлин, приємних подарунків і щирого спілкування з нашими фахівцями.

M.E.Doc кожного дня піклується про своїх користувачів, тому ми постійно вдосконалюємо свій продукт та посилюємо його безпеку! M.E.Doc – своєчасна звітність та простий обмін документами.

Обирайте рішення своїх задач разом з M.E.Doc!

 

M.E.Doc.Інформер: помічник № 1 у наданні корисної інформації.

M.E.Doc прагне бути щоденним помічником бухгалтера у його професійній діяльності. На відслідковування змін у нормативно-правовому регулюванні витрачається забагато часу, який доцільніше було б витратити на більш термінові справи. Саме тому ми розробили довідково-правовий сервіс M.E.Doc.Інформер.

M.E.Doc.Інформер завжди під рукою в Вашій щоденній роботі, адже розташований він безпосередньо в програмі на панелі головного меню, де ви звично переходите у звітність, облік ПДВ, до роботи з первинними документами, або інший розділ.

Ви маєте можливість щоденно ознайомлюватись зі змінами в законодавстві, актуальними новинами, добірками статей з бухгалтерського та кадрового обліку, ділитися корисними порадами з оподаткування та подання звітності. Тут й тематичні статті з прикладами складання звітності, і найбільш важливі роз’яснення державних органів.

Задля зручності, інформація сегментована за темами: звітність та податки, зарплата, шпаргалка бухгалтера. Відстежувати інформацію, цікаву саме Вам зможете за допомогою позначок: важливо, корисна інформація юридичним особам, бюджетним установам, ФОП, сформувавши в M.E.Doc.Інформер індивідуальну вибірку.

M.E.Doc активно розвивається та вдосконалюється, щоб Ви могли  оперативно одержувати інформацію та більш зручні сервіси. Сподіваємося, що простий та безпаперовий обмін документами та звітування будуть вдало підкріплені й актуальною та важливою для Вас інформацію в електронному вигляді.

Розробники M.E.Doc у команді з найкращими аналітиками та практикуючими бухгалтерами  щодня працюють для того, щоб Ви своєчасно отримували потрібний матеріал з трактування законів та швидко знаходили потрібну Вам інформацію і приймали правильне рішення.  

Будьте в курсі останніх новин разом з M.E.Doc.Інформер!

M.E.Doc в Ажурі (Microsoft AZURE)!

Дорогі користувачі, ми щодня працюємо над удосконаленням захисту та розширенням функціональних можливостей M.E.Doc, закінчили тестувати, а на сьогодні вже розмістили сервіс оновлень на платформі Microsoft Azure. 
Платформа Microsoft AZURE надає найбільш безпечне середовище, яке тільки можливо отримати на сьогодні. 

Наявність великого спектру інструментів та доступ до них дозволить нам в подальшому використовувати великий потенціал даної платформи для безпечного та якісного надання послуг. 
Розміщення нашого сервісу на цій платформі надає цілий ряд переваг для наших клієнтів: 

 - Безпека та захист інформації.

На сьогоднішній день це є пріоритетом номер один у роботі компанії. Завдяки платформі ми гарантуємо, що наш сервіс буде конфіденційним, цілісним та доступним для роботи користувача.
Тим самим ми посилили захист сервісу від нападків кіберзлочинців та рейдерів. 

 - Надійність та відмовостійкість.

За допомогою механізмів моніторингу, резервного копіювання, керування даними та балансуванням навантаження ми гарантуємо роботу сервісу цілодобово, в незалежності від навантажень чи збоїв в роботі обладнання.  

Розробник програми M.E.Doc має статус GOLD партнер Microsoft. Ми постійно використовуємо новітні технології та досягнення лідерів ринку для розвитку продукту, щоб зробити Вашу роботу більш захищеною та ефективною.

Працюйте із задоволення разом з M.E.Doc!

M.E.Doc. запроваджує модуль «Інтеграція»

M.E.Doc. запроваджує модуль «Інтеграція» та започатковує офіційну підтримку інтеграції даних з Вашої облікової системи у програму M.E.Doc .

Для цього ми започаткували розділ «Інтеграція» з допомогою якого ви зможете легко обмінюватись первинними документами, регламентованою звітністю та розрахунками безпосередньо з вашої облікової системи до M.E.Doc . Офіційна підтримка від розробника модуля «Інтеграція» забезпечує правильну передачу даних між відомими обліковими системами. Крім того, до модулю «Інтеграція» входить сама популярна «Медова стиковка», яку ми також будемо супроводжувати.

У розділі ви зможете знайти актуальні стиковки , познайомитися з ними, а також у разі необхідності замовити свою власну інтеграцію з іншою обліковою системою.

За умови офіційної підтримки ми беремо на себе зобов’язання забезпечити безперервний та миттєвий обмін усіма даними.  

Якщо ви використовували API – інтерфейс взаємодії з M.E.Doc  з іншими виробниками програмного забезпечення, таких як: 1С , IS PRO, SAP або власного виробництва, ви і надалі зможете їх використовувати на умовах підключення API.

Ми постійно працюємо над удосконаленням нашого продукту, та прагнемо створювати більше можливостей для ефективної роботи. 

M.E.Doc дбає про захист продукту!

Розробниками M.E.Doc запроваджено комплекс рішень по захисту програмного комплексу.

Ми зробили M.E.Doc максимально захищеним, щоб ви, працюючи у програмі, не турбувалися про захист даних. Для цього ми створили команду швидкого реагування на кіберзагрози, обладнали антивірусну лабораторію для тестування продуктів та оновлень, захистили канали зв’язку SSL-сертифікатом, отримали експертний висновок ТЗІ Держспецзв’язку рівня гарантії Г-3, впровадили стандарти з написання захищеного програмного коду, до того ж – всі модулі продукту підписуються ЕЦП.

Протягом всього року пріоритетом у роботі розробника програми M.E.Doc була і залишається захищеність програми.

Тому щодня ми робимо усе можливе, щоб покращувати нашу систему безпеки. Вже впроваджені необхідні технічні рішення та обладнання:

1. Розміщено оновлення та дистрибутиви на захищеній платформі Microsoft Azure
2. Встановлено найкраще обладнання для захисту від Cisco
3. Використано SIEM рішення моніторингу інцидентів від IBM
4. Впровадили систему захисту NGWF на базі рішення Palo Alto

Весь комплекс заходів гарантує вам своєчасну звітність та обмін документами в M.E.Doc без турбот і впевненість, що з M.E.Doc ваші документи у безпеці.


Розробники M.E.Doc взяли участь в Міжнародному форумі із кібербезпеки

 

Сьогодні наші спеціалісти, які розробляють M.E.Doc та працюють над його безпекою, беруть участь в міжнародному форумі «КІБЕРБЕЗПЕКА - ЗАХИСТИ СВІЙ БІЗНЕС».

Організатором форуму виступили такі вагомі структури у сфері бізнесу та захисту інформації: Торгово-промислова Палата України, Комітет з електронних комунікацій, Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України за підтримки державних інститутів вищого рівня.

 

На міжнародному форумі із кібербезпеки зібралися представники бізнесу, громадських та державних організацій – всі ті, кому небайдужа практика інформаційної безпеки. Обговорювали актуальні питання партнерства бізнесу і держави. Активну участь в обміні досвідом щодо технологій, законодавства та рішень із забезпечення безпеки взяли й представники компанії-розробника програми M.E.Doc.

M.E.Doc, як бізнес-структура, вже здійснила кроки по зміцненню безпеки програмного комплексу: отримано експертний висновок Держспецз’язку про рівень гарантій Г-3, впровадженні засоби захисту від компанії CISCO, засоби моніторингу інцидентів інформаційної безпеки від IBM, SIEM-систему та багато іншого (про що детально в наступних наших матеріалах).

Дякуємо організаторам та учасникам заходу за продуктивний діалог з представниками влади, держорганами, які займаються питаннями кібербезпеки та захистом бізнесу від таких загроз! Багато зроблено на рівні держави та відповідних структур, які стали щитом від атак кіберзлочинців. Впевнені, при такому щирому діалозі як сьогодні, буде зроблено ще більше продуктивних кроків.

Наразі Україна стоїть на шляху створення Національної екосистеми кібербезпеки і наша компанія, як розробник найпопулярнішої програми для бухгалтерів M.E.Doc, підтримує всі вектори побудови цифрової безпеки в країні.

 

 

М.Е.Doc нові можливості з новим сервісом від ДФСУ

У червні  2018  року ДФС України  запускає новий електронний сервіс для подачі заяв на ліцензії щодо оптової торгівлі та виробництва спирту, алкоголю і тютюну

М.Е.Doc підготувався по запуску нового сервісу, тому в версії 11.00.003 оновлення  М.Е.Doc ми випускаємо «Реєстр ліцензій (спирт, алкоголь, тютюн)», який буде знаходитися в модулі «Облік акцизного податку».

Запуск цього сервісу був анонсований в кінці квітня 2018 року у виданні Вісник.

Наразі ми чекаємо роз’яснень від ДФСУ щодо початку роботи нового сервісу, тож слідкуйте за нашими новинами у соціальній мережі Facebook, на сайті у нашому блозі, або у довідково-правовому сервісі М.Е.Doc.Інформер.

Нагадаємо, що згідно із Законом України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" від 19.12.1995 року № 481/95-ВР підприємства, які займаються виробництвом, оптовою або роздрібною торгівлею спиртом, алкогольними напоями і тютюновими виробами повинні отримати відповідну ліцензію, і зараз податкова почала процес переходу від паперового до електронного документообігу при ліцензуванні цих видів діяльності. Тому подача в електронному вигляді заяв на оптову торгівлю і виробництво – це тільки перший етап. На наступних етапах можливе запровадження подання заяв на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, а також повна відмова від паперових ліцензій і перехід до електронних виписок з ліцензійних реєстрів.

На цьому етапі новим модулем зможуть скористатися юридичні особи платники ПДВ та ФОП на загальній системі оподаткування, які вже отримали або збираються отримати ліцензію на виробництво або оптову торгівлю. Після розширення сервісу для подання заяв на роздрібну торгівлю алкоголем і тютюновими виробами цей функціонал буде корисний і для ФОП - платників єдиного податку 2 і 3 групи з видом діяльності «роздрібна торгівля пивом и столовими винами».

Для доступу до «Реєстру ліцензій (спирт, алкоголь, тютюн)» не потрібна буде окрема ліцензія, вона буде включена в ліцензії «Держава.Звітність» і «Акциз та ТТН».

У Реєстрі ліцензій можна створити і надіслати до податкової такі заяви:

1. J(F)1303101 – Заява щодо Ліцензії на право оптової торгівлі

2. J(F)1303201 – Заява щодо додатку до Ліцензії на право оптової торгівлі

3. J(F)1303301 – Заява щодо Ліцензії на виробництво. (Подається в пакеті з J(F)1360102 - Документ довільного формату для Подання сканкопій)

Заяви подаються для:

• Отримання ліцензії.

• Внесення щорічного платежу.

• Переоформлення ліцензії.

• Видачі дубліката ліцензії.

• Анулювання ліцензії.

Після обробки заяви в ДФСУ, в разі позитивного рішення, клієнт отримає виписку з ліцензійного реєстру. Однак поки що ліцензії діють в паперовому вигляді, тому необхідно буде отримати оригінал ліцензії в податковому органі в установленому порядку.

Ми чекаємо роз’яснень від ДФСУ щодо початку роботи нового сервісу.

M.E.Doc розвиває дітей

Вперше в Україні прихильники давньокитайської гри ґо провели турнір для дітей, на який з’їхалося 30 гравців з 7 областей країни і, навіть, з Польщі та Франції.

«1-ий Український Ґо-конгрес» став ключовим заходом із підтримки гри в Україні. Його метою є розвиток майстерності та навичок стратегічного та тактичного мислення у дітей.

Компанія-розробник M.E.Doc, яка завжди підтримує поштовх до розвитку виступила партнером заходу.

  Завершальний турнір з гри в ґо учбового 2017-2018 року «1-й Український Ґо-конгрес» пройшов в м. Кременець Тернопільскої обл. з 7 по 11 травня 2018р. На конгрес спеціально приїхали два професійних гравці з Кореї та України: Чун Понг Джо (9 про-дан) та Артем Качановський (1 про-дан) – призер багатьох чемпіонатів та турнірів.

Ця гра розвиває нестандартне мислення, вчить бачити та виробляє звичку аналізувати те, що відбулося і думати про наступний хід. Ґо – це постійне вдосконалення!

Здавна на ній виховували імператорів та військових стратегів. Сьогодні ця гра активно використовується в стратегічному менеджменті по всьому світові. Нещодавно команда M.E.Doc зацікавилася ґо і швидко захопилася її дією. Як мислять професіонали захотілося тоді показати й партнерам компанії – для них було проведено учбовий турнір під час Всеукраїнської партнерської конференції 2018 «Час твоїх досягнень та нових ідей».

Тепер, коли Українська Федерація Ґо започаткувала такий масштабний конгрес зі змаганнями, та ще й для дітей, компанія-розробник M.E.Doc із задоволенням підтримала цю ідею та стала спонсором заходу.

Турнір складався з трьох змагань: основний турнір (8 турів) і два бліц-турніри - парний і особистий.

В день відпочинку для дітей провели ще й футбольний матч і екскурсії в Почаївську Лавру та Кременецьку фортецю. Центр вільного часу "Панорама", який приймав гостей конгресу в Кременці, радо надав турнірний зал для змагань, який виявився настільки комфортабельним і затишним, що ніхто не хотів їхати додому.

Позитивний досвід заходу дав підстави організаторам планувати наступний Український Ґо-конгрес вже із залученням більшої кількості учасників із Європи та інших країн і, звісно ж, України.

Це справжня подія! Адже стратегія важлива для кожного з нас. Бачення, як виходити за рамки, думати нестандартно – цьому вчить нас саме ґо.

Команда M.E.Doc підтримує впевненість організаторів, що Український Ґо-конгрес стане найкращим європейським турніром і виконає свою соціальну функцію в розвитку інтелекту, утворенні дружніх зв’язків, створенні інтересу до гри в нашій країні.

Більш детально можете переглянути тут

Законопроект щодо забезпечення оздоровчих заходів за рахунок розширення бази нарахування єдиного внеску

 

На розгляд Верховної Ради України подано законопроект за номером 8322 від 25.04.2018 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення оздоровчими заходами та встановлення ставки єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування залежно від розміру бази нарахування».

Як зазначають автори законопроекту у пояснювальній записці, останнім часом загострилась проблема нестачі фінансових ресурсів системи соціального страхування для покриття витрат, зокрема, надання застрахованим особам та членам їхніх сімей послуг із санаторно-курортного лікування та оздоровлення за рахунок коштів загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Наголошується, що забезпечення застрахованих осіб оздоровчими заходами є дієвим засобом  профілактики тимчасової непрацездатності, здатним зменшити  їх кількість та тривалість, а відтак, і розмір нарахувань та виплат за ними за рахунок коштів Фонду соціального страхування України.

З метою забезпечення застрахованих осіб оздоровчими заходами як засобу профілактики тимчасової непрацездатності, автори законопроекту пропонують внести зміни:

  1. до Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування та Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», розширивши перелік соціальних послуг та матеріального забезпечення за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, зокрема передбачивши надання послуг з медичної реабілітації, санаторно-курортного лікування та оздоровчих заходів;
  2. до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», збільшивши максимальну величину бази нарахування єдиного внеску - максимальну суму доходу застрахованої особи на місяць, до двадцяти п’яти розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом, на яку нараховується єдиний внесок.

У разі якщо база нарахування єдиного внеску перевищує максимальну величину бази нарахування єдиного внеску, встановлену цим Законом, єдиний внесок пропонується встановити у період з 1 червня 2018 року по 31 грудня 2018 року в таких розмірах:

20 відсотків – з частини бази нарахування єдиного внеску, що перевищує п’ятнадцять розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом, але не перевищує тридцять розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом;

17 відсотків – з частини бази нарахування єдиного внеску, що перевищує тридцять розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом, але не перевищує сімдесят розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом;

15 відсотків – з частини бази нарахування єдиного внеску, що перевищує сімдесят розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом, але не перевищує сто тридцять п’ять розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом;

10 відсотків – з частини бази нарахування єдиного внеску, що перевищує сто тридцять п’ять розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом, але не перевищує двісті сімдесят розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом;

5 відсотків – з частини бази нарахування єдиного внеску, що перевищує двісті сімдесят розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом.

З 1 січня 2019 року єдиний внесок пропонується встановити для бази нарахування єдиного внеску, яка перевищує максимальну величину бази нарахування єдиного внеску, встановлену цим Законом, у таких розмірах:

20 відсотків – з частини бази нарахування єдиного внеску, що перевищує двадцять п’ять розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом, але не перевищує сімдесят розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом;

17 відсотків – з частини бази нарахування єдиного внеску, що перевищує сімдесят розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом, але не перевищує сто п’ятдесят розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом;

15 відсотків – з частини бази нарахування єдиного внеску, що перевищує сто п’ятдесят розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом, але не перевищує двісті розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом;

10 відсотків – з частини бази нарахування єдиного внеску, що перевищує двісті розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом, але не перевищує двісті сімдесят розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом;

5 відсотків – з частини бази нарахування єдиного внеску, що перевищує двісті сімдесят розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом.

Декларація з транспортного податку: відображаємо зміни

 

ДФС у Тернопільській області роз’яснила коли потрібно подавати звітну, звітну нову та уточнюючу декларацію з транспортного податку.

Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму транспортного податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію з транспортного податку (далі – Декларація), з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, Декларація юридичною особою – платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Згідно з пп. 267.6.5 Податкового кодексу України у разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється:

- попереднім власником – за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування,;

- новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Форма Декларації (J0303602), затверджена наказом Мінфіна від 10.04.2015 №415 (у редакції наказу Мінфіна від 27.06. 2017 р. №595), введена в дію з 01.01.2018.  

Пункт 1 заголовної частини Декларації містить поле «Тип декларації», яке передбачає наступні форми: звітна, звітна нова, уточнююча.

Коли подається звітна, звітна нова та уточнююча декларація.

Документ звітності з типом «Звітний» подається платником податків, якщо за такий звітний (податковий) період документ звітності ще не подавався.

Документ звітності з типом «Звітний новий» подається платником податків до закінчення граничного строку подання для такого документа звітності, якщо раніше подавався документ звітності з типом «Звітний» або «Звітний новий» за такий самий звітний (податковий) період з урахуванням особливостей для певних форм документів звітності.

Документ звітності з типом «Уточнюючий» подається платником податків після закінчення граничного строку подання для такого документа звітності, якщо раніше подавався документ звітності з типом «Звітний» або «Звітний новий» за звітний (податковий) період, що уточнюється, зокрема у разі зміни протягом року об’єкта та/або бази оподаткування, появи нових об’єктів оподаткування, для форм документів звітності, щодо яких подання передбачене за звітний рік до його закінчення.

Тобто суб’єкт господарювання, який вперше подає Декларацію за новопридбані об’єкти оподаткування (легкові автомобілі) та звітує за рік, у полі «Тип декларації» зазначає «Звітна».

Якщо перехід права власності на новопридбані об’єкти оподаткування (легкові автомобілі) відбувся до 20 лютого, а звітну Декларацію вже подано, то до закінчення граничного терміну її подання платником податків – юридичною особою Декларація подається з типом «Звітна нова».

При переході права власності на об’єкти оподаткування після закінчення граничного терміну подання Декларації (після 20 лютого звітного року), юридичною особою подається Декларація з типом «Уточнююча» протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт.

Таким чином, якщо платник податку на поточний рік подав звітну Декларацію за об’єкти оподаткування (легкові автомобілі), що перебувають у його власності, а протягом року отримав право власності на новопридбані об’єкти оподаткування (легкові автомобілі), то такий платник має надати уточнюючуДекларацію контролюючому органу за місцем реєстрації об’єктів оподаткування (транспортних засобів), з урахуванням переліку автомобілів, зазначених в останній поданій Декларації за рік, що уточнюється, протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт.

Компанія розробник M.E.Doc - генеральний партнер VI Національного форуму бухгалтерів «Нова Я»!

 

11 квітня 2018 року в Києві в Chamber Plaza, в приміщенні Торгово-промислової Палати України, відбувся VI Національний форум бухгалтерів «Нова Я», організатором якого виступила Громадська організація «Рада незалежних бухгалтерів та аудиторів», а генеральним партнером -  компанія-розробник M.E.Doc.

550 найкращих бухгалтерів, аудиторів та фінансистів України вже вшосте зустрілися на найяскравішому небухгалтерському заході для бухгалтерів.

Кожен фахівець прагне ставати краще і розвиватися професійно і особистісно. Тому, відкриваючи форум, директор компанії-розробника M.E.Doc Олеся Білоусова, підтримала вітальним словом цю атмосферу зростання та надихнула учасниць на нові знання.

Ми підготували чудову весняну фотозону, де бухгалтери могли вже по-весняному всміхатися та залишити собі на згадку яскраву фотографію і ще раз ствердити, що «M.E.Doc рулить!». Бухгалтери пішли не з пустими руками: команда M.E.Doc влаштувала розіграш призів для прекрасних учасниць.

 Як і домовлялися - ні слова про податки, бюджет та бухгалтерський облік – тільки надихаючі майстер-класи від успішних людей з різних сфер діяльності: Дмитра Розенфельда, Ольги Руднєвої, Олександра Олешка, Сергія Новікова, Оксани Марусіч, Гаріка Корогодського, Олени Макеєвої.

Майстер-клас «Слабкість та Сила жіночого мислення» від Дмитра Розенфельда – одного з найкращих маркетологів України, викладача та бізнесмена - був про те, як зрозуміти різницю між роботою і зароблянням, між сім’єю та обов’язками, між радощами життя та самодисципліною. «Важкі часи настають, коли криза в голові, а не в економіці. Для того, щоб якісно змінити своє життя, треба зрозуміти, що нами рухає».

Говорили про те, як жіночу слабкість перетворити на силу, чому одні постійно рухаються вперед, а інші стоять на місці. Що протиставити чоловічій силі та логіці, як впливати на ситуацію і навчитися переконувати.

Наступний спікер Олександр Олешко - тренер публічних виступів, продажів і актерства імпровізації, бізнес-тренер, психотерапевт - розказав як уникнути емоційного вигорання на роботі та у особистих відносинах. Що робити, коли сил немає, коли всі і все навкруги набридло. Багато хто, зустрівшись з вигоранням, змінює або кидає роботу, відносини, а пізніше часто жалкує про це. Він розібрав цей феномен на молекули і розказав як із цим боротися, яка профілактика та як повернути мотивацію.

Далі виступив Сергій Новіков – засновник і керівник Майстерні людини heBestWorker та професійний надихач. Він запропонував 5 кроків, як подивитися на себе по-іншому, відкрити внутрішню силу і вирішувати складні задачі легко і невимушено. Як знайти грань між тим що хочеться і що треба, як робити складні речі із задоволенням. «Подивіться на себе з іншого боку і тоді знайдуться ресурси, яких не вистачало, розправляться крила і ви відчуєте внутрішню силу, про яку і не підозрювали. Тоді навіть найскладніші задачі будуть вирішуватись із задоволенням і посмішкою на обличчі. Будьте собою, слідуйте за своїми бажаннями, відкривайтеся і довіряйте». Надихнув, обійняв і полетіли!

Неперевершена Оксана Марусіч, сертифікований бізнес-тренер та коуч (ICF), експерт з сервісу якісного обслуговування, комунікацій, продажів та переговорів, управління конфліктами та стрес-менеджменту, на своєму МК «Увімкни свої можливості» розказала, що для правильної постановки цілей та їх досягнення необхідно конкретизувати свої бажання, визначитись куди і навіщо ідеш, перестати копатися в минулому і формувати «корисні» звички та установки.

Затамувавши подих, учасниці слухали Performance у стилі TED на тему "Нова Я" від Олени Макеєвої - радника Міністра фінансів України, self-made woman, успішного бізнес-тренера, професіонала своєї справи. Вона безжалісно зламала застарілі стереотипи про бухгалтерів та  поділилася знаннями та навичками, необхідними сучасному спеціалісту для досягнення успіху у професійній сфері.

Харизматичний Гарік Корогодський – київський бізнесмен, автор книжок та численних публікацій, епатажний блогер, неодноразово входив до української сотні Forbes. Ідеолог та засновник програми Generation.ua — курсу MBA: Public Administration, яка ставить за мету створення та навчання нової правлячої еліти України. Співвласник фітнес-клубу «Акваріум» та торговельного центру «Dream Town». Меценат, засновник благодійного фонду «Життєлюб» розказав цікаву життєву історію про капітана, якому не потрібен мільйон. Насправді, немає ніяких універсальних правил як заробити мільйон, їх просто не існує. Він підкорив присутніх своїм позитивом, відкритістю та чудовим почуттям гумору.

Найкращі спікери України спонукали кожного з учасників подивитися на себе з іншого боку, перевернути уяву та відкрити внутрішню силу для нових починань.

Всі перезавантажились, надихнулись і полетіли до відкриття у собі нових Я!